بررسی، امضا کردن، ردیابی و حل سریع مشکلات رایانه مشتری یک عنصر چالش برانگیز و ضروری در هر محیط کامپیوتری بزرگ است. مشکلی که SLMS در سال 1989 با آن مواجه شد این بود که تقاضا برای خدمات SLMS بیش از ظرفیت واحد بود. بنابراین، هنگامی که یک سرویس ارائه نمی شد، ایستگاه کاری مشتری با تعمیر کامپیوتر در اصفهان یک یا چند کارمند با هم کار نمی کرد. تشخیص و حل مشکلات کامپیوتری می تواند بسیار چالش برانگیز و زمان بر باشد. چرخه حیات شناسایی و تصحیح مشکل کامپیوتری شامل گزارش و دریافت یک مشکل، تشخیص، تخصیص مشکل به سطح حل مناسب، حل مشکل و ارائه تاییدیه کاربر نهایی است
- ۰۰/۰۹/۲۱